V roce 2078 začala fungovat na Marsu první kolonie Země se stálým civilním obyvatelstvem. Kolonie dostala lakonické pojmenování - Kolonie Mars. Po dlouhých předchozích letech, kdy osádku kolonie tvořili většinou vědci a vojáci, kteří zde testovali nové technologie, se tak fakticky poprvé civilisté dostali ve větším měřítku do vesmíru. O téměř 80 let později byla založena kolonie na Phobosu, menším z měsíců Rudé planety...
13. května 2187 došlo při dopadu meteorického děště na území Marsu k havárii na tepelně-regulačním zařízení kolonie, obrovský výbuch, ještě umocněný následnou explozí termoplasmového reaktoru, vymazal kolonii z povrchu planety. Ztráty na životech a materiálu dosáhly děsivého sta procent.
Opuštěná kolonie na Phobosu, odříznuta od spojení s Marsem či Zemí, se po náseldující desetiletí nerušeně rozrůstala a rozvíjela, odtržena od veškerého dění na Zemi, tamních půtek a politikaření. Tato zdánlivá idylka se však měla jednoho dne změnit. Na oběžné dráze se bez předchozího varování zjevila mateřská bitevní loď Federace Země a zpráva jež dorazila éterem sdělovala jediné - příchozí rozhodně nemají přátelské úmysly. Nadchází těžké časy Kolonie Phobos...
Hlavní charakteristiky hry
x Líbivé vizuální zpracování
x Kampaň o rovné dvacítce misí
x Napínavý příběh mapující osudy kolonistů
x Minimálně dva různé možné konce hry
x Volná hra
x Tři stupně obtížnosti
x Solidní hudební doprovod
Screenshot je tuším starší, ne? Nějak mám zafixováno, že se plánoval nějaký "facelift".
OdpovědětVymazatKaždopádně, co mě zaujalo jsou dva možné konce dohrání. Jak to je ošetřené? Co rozhoduje o tom, jak hra skončí? Měl jsem pocit, že prostě musíš vyhrát všechny mise a tam pak moc možností na vícero konců nevidím.